sobota, 4 czerwca 2016

Chrzest Święty Szymona

Hej, hej!

Na blogu I like challenges ruszyło nowe wyzwanie.
Trzeba wykonać pracę dla dziecka w trzech kolorach.

Serdecznie zapraszam do zabawy!

Moja inspiracja nie jest jakimś wielkim zaskoczeniem :)
Wykonałam exploding boxa z okazji chrztu :)
Lubię je, to już wiecie haha

Tym razem wykorzystałam papiery Magicznej Kartki.
One też bardzo mi odpowiadają na taką okazję.

Skromny box jest alternatywą dla osób, które nie posiadają dużo wykrojników, bądź nie mają czasu myśleć nad zaplanowaniem ścianek.
Ja po prostu chciałam wykonać boxa inaczej :)

To już moje drugie pudełko wykonane w ten sposób, i powiem szczerze, nawet mi się podoba.
Właśnie dlatego, że jest inne.








Dziękuję, że wciąż do mnie zaglądacie :)

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

Art Soul

3 komentarze: