sobota, 27 czerwca 2015

Kolejna dla taty!

Hej!

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i witam nowych obserwatorów!!!
Sami wiecie, jak takie odwiedziny uskrzydlają!
Ale ciągle szukam nowych wyzwań :)
Może jest jakieś DT, które mnie przygarnie?
A może wpadnę na jakiś inny, wspaniały pomysł?
Zawsze to coś nowego, co sprawi, że nabiorę energii, prawda?
I łatwiej mi będzie się zmierzyć z nieuniknionym....

Ostatnio poczyniłam kilka prac, ale nie mogę się zdecydować, którą najpierw pokazać...
A dzisiaj pokażę kolejną męską kartkę.
Bardzo prostą ale ma w sobie "coś".
Tak, oczywiście moim zdaniem :)
Użyłam papierów z Galerii Papieru Piękny Umysł.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie


Dziękuję za wizytę i zapraszam po więcej!

Art Soul.

4 komentarze:

  1. Z męskimi zawsze jest trudniej. Ta jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna:) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna męska kartka - bardzo pomysłowa :)))

    OdpowiedzUsuń