poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Dla dyrektorki szkoły :)

Hej!
Powoli wracam do świata funkcjonujących normalnie!
Oby tak dalej i będzie cudownie :)

Dzisiaj exploding box z okazji urodzin.
Z symbolem mądrości-sową.

Pracę zgłaszam na wyzwanie w Białych Kruczkach.


Szkoda, że potrwa tylko do 30.04 bo mam jeszcze dużo pudełek w planach :)







Ze strachu przed groźnie uniesionym skrzydłem uciekam pracować!

Dziękuję, że do mnie zaglądacie!
Jesteście wspaniali!!!

Życzę miłego tygodnia, 
Art Soul.

7 komentarzy:

  1. Cudowne!!! a sówka wymiata,Gosiu powodzenia :*
    Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Białych Kruczków,
    Pozdrawiam cieplutko!!! Aga C

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko jest bardzo eleganckie. Sówka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... Potrzebuje chwili aby zebrać szczękę z podłogi, coś pięknego!!!
    Każdy milimetr jest fenomenalny, a sówka na tym kwiatowym podeście to totalny czad!!! :)

    PS: Raz jeszcze dziękuję za pomoc i zapraszam na moje candy :)
    http://scrapina-handmade.blogspot.com/2015/04/candy-u-scrapiny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!!! Naprawdę jest mi miło :) A Ty, paulina, w razie czego wiesz, gdzie mnie szukać :) Zresztą nie tylko Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za napisanie imienia małą literą!

      Usuń