czwartek, 30 kwietnia 2015

Box na Komunię ;)

Hej!
Jestem strasznie monotematyczna :)
Kolejny box, tym razem na Komunię Basi.
I znowu zgłaszam się na wyzwanie w Białych Kruczkach.


Dobrze, że to ostatni dzień bo w końcu by mnie zablokowali ha ha ha.
Papiery Uhk Gallery Celebration i tekturka ze Scrapińca.



 







 


Na żywo na szczęście wygląda ładniej !

Dobra, to na dzisiaj tyle.
Jeśli uda mi się coś zrobić (wczoraj trochę za bardzo się ucieszyłam), na pewno pokażę!
A w planach kilka prac mam :)

Życzę miłego weekendu,
Art Soul.

4 komentarze:

  1. Ktoś tu mówił, że nic własnego nie może zrobić ;-) piękny boksik:-) miłego długiego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, ja bardzo rzadko teraz robię, nad czym niesamowicie ubolewam :( I z niekłamaną zazdrością oglądam codzienne wpisy dziewczyn! Dziękuję, że do mnie zaglądasz!

      Usuń
  2. Bardzo elegancka pamiątka. W imieniu DT Białe Kruczki pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. motyw winogronek jak dla mnie jest najsympatyczniejszy do komunijnych prac :-)

    OdpowiedzUsuń