sobota, 21 lutego 2015

Czarny łabędź :)

Hej!

Mam dla Was kolejną informację :)
Jest dla mnie fantastyczna, więc mam nadzieję, że Wy również się ucieszycie.
Otóż zostałam zaproszona do inspirowania Was swoimi pracami na 
blogu Scrap'n'skill!
Ruszyło tam drugie wyzwanie, na które serdecznie zapraszam!
Należy zainspirować się poniższym zdjęciem i wykonać dowolną pracę.


A oto moja inspiracja:




Róże obsypałam czarnym brokatem.



Nie ukrywam, że nie do końca jest to moja kolorystyka, ale z kartki jestem zadowolona :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do zabawy,
Art Soul.

4 komentarze:

  1. Cudna- uwielbiam połączenie czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już swój zachwyt tą kartką wyrażałam po kilkakroć ale nie zaszkodzi jeszcze raz ;) tak więc: jest wspaniala, fantastyczna! i gratuluję, bardzo się cieszę razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń