niedziela, 18 stycznia 2015

Ze stempelkiem!

Hej, hej! 
Dzisiaj mam karteczkę z okazji urodzin.
Marysia skończyła 11 lat i wpadłam na pomysł, aby w pracy użyć stempelka.
Po raz pierwszy też pomalowałam go kredkami.
Bardzo mi się kolorowanie stempli podoba i postanowiłam, że częściej będę wykorzystywać tą technikę.
Teraz tylko trzeba zakupić większą ilość kredek i stempli :)
Mam nadzieję, że z sympatią przyjmiecie moją pierwszą nowość w tym roku:)

Ponieważ nie mogę się powstrzymać od scrapowania, kartkę wykonałam mając nadłamaną kość paliczkową kciuka prawego:)
Kilka kolejnych prac także powstanie w takich "warunkach".
Także proszę o wyrozumiałość!


W pracy połączyłam papier Lemoncraft i Eight.
Stempel Scrapberry.

Karteczkę zgłaszam na  wyzwania:








To już na dzisiaj chyba wszystko :)
Zapraszam, oczywiście, ponownie!

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.


6 komentarzy:

  1. a gdzie i po co paluchy wsadza?

    fajny stempelek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karty ! Uwielbiam technikę barwienia . Dziękujemy za dołączenie do Słodkie jako przycisk Znaczki Polski Challenge. Dołącz do nas ponownie. Francesca, Owner

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely card! love the die cuts and the image! Thank you for joining us at creative card crew! Irene DTxx

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszło :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pokolorowany stempelek, śliczna kartka :)
    Dziękuję z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    PS. Mam nadzieję, że kciuk juz niebawem przestanie dokuczać.

    OdpowiedzUsuń