niedziela, 11 stycznia 2015

Tagi trzy!

Witajcie!
Baaaardzo dawno mnie tu nie było :(
Ale już jestem!
Dzisiaj przybywam do Was z nietypową jak na mnie pracą, bo potrójnym tagiem
Połączyłam je tasiemkami i powstał, hmmm.....tryptyk?
Mnie osobiście bardzo się podoba taka mała forma karteczki.
Została zrobiona z okazji dnia Babci.
Dla babci moich dziewczynek :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie





wyzwanie_Latarni_Morskiej_grudzien2014

W pracy użyłam papieru Studio75. 
Do zrobienia kwiatków, a raczej ich pokolorowania użyłam 
tuszy TURKUSOWEGOFIOLETOWEGO I w kolorze FUKSJI.
A także maski KAFELKI MAROKA.
Całość pociapałam pastą strukturalną, a życzenia dodatkowo ozdobiłam przy użyciu maski srebrnym tuszem.
Miałam tez ochotę dodać mnóstwo brokatu, ale poprzestałam na perełkach w płynie.
Tekturka jest ze sklepu Scrapek.pl
A tak się prezentuje w całości:










Mam nadzieję, że zdjęcia lepiej się prezentują:)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Art Soul.

10 komentarzy:

  1. rewelacyjny pomysł! pierwszy raz spotkałam się z tryptykiem tagowym i muszę przyznać, że jestem pod wieeelkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  3. tryptyk, jak nic :-)
    i bardzo klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny:), a pomysl fantastyczny:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Mroznym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo :) Świetna forma i rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Just Tag It.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Dziękuje za udział w wyzwaniu Just Tag It.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna forma i pomysł :) Piękny tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Just Tag It :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Tag otrzymał wyróżnienie od Craft Style na najlepszą pracę 2015 roku w kategorii "tag". Serdecznie gratuluję! Po banerek zapraszam na bloga http://craftstylepl.blogspot.com/2016/01/rokrocznium-nominacje-2015.html

    OdpowiedzUsuń