wtorek, 13 stycznia 2015

Dla Babci:)

Hej, hej!
No dobra- czas podsumować poprzedni rok :)
Zrobiłam ok. 250 prac.
Kilku w ogóle nie pokazałam :(
Co prawda zakładałam 365,
 po jednej na dzień, ale nie wzięłam pod uwagę faktu, że dużo u mnie się zmieni.
Zmieniło się baaaardzo dużo, niestety.
Ale można rzec, bez ustanku, ćwiczę mój warsztat i tego chce się trzymać przez najbliższy okres czasu...
Nauczyłam się trochę nowych rzeczy.
Sama zaczęłam robić kwiatki :)
Powstało kilka prac zrobionych metodą decoupage.
Nie mogę uznać, że nic się nie działo :)
Mam nowych Obserwatorów i nowe grono znajomych!
I...ciągle jesteście ze mną!!!!
Bardzo Wam za to dziękuję ♥♥♥♥
To, pod względem scrapowym, był udany rok!
I chociaż jeszcze nie spełniłam swojego największego marzenia, mam nadzieję , że wkrótce to się zmieni!

W tym roku już mnie zafascynowały nowe rzeczy ( o których już niebawem ), które pomogą mi udoskonalić i urozmaicić, mam nadzieję, moje prace!
I znalazłam nową technikę tworzenia!
Baaaardzo fajną!
I, o ile mi starczy odwagi, to  na pewno pochwalę się efektami :) 
Ale to jeszcze nie teraz.

Teraz skromna karteczka z okazji Dnia Babci.
W użyciu papiery UHK Gallery z kolekcji Mademoiselle. 
I tekturka z Crafty Moly.
Kwiatki mojej produkcji :)







I jak Wam się podoba?

Bardzo dziękuję za każde słowo, które po sobie zostawiacie!

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

5 komentarzy:

  1. to i tak jedna praca na 1,5 dnia! bardzo jestem ciekawa, co nowego pokażesz w tym roku:) nie mogę się doczekać i na pewno będę wpadać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 250 prac to świetny wynik :) Kartka jest bardzo elegancka, podobają mi się kolory i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! 250 prac to wspaniały wynik:) z niecierpliwością czekam na te nowości :) a kartka wspaniała! babcia na pewno się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza karteczka kwiaty wspaniałe

    OdpowiedzUsuń