czwartek, 11 grudnia 2014

Świece :)

Hej!

Święta zbliżają się wielkimi krokami i u mnie.
Chociaż powiem Wam, że trochę chyba za szybko...

Zrobiłam parę świec na kiermasz w szkole.
A, tak mnie naszło.
Wyszło na razie 12, ale jeśli czas pozwoli będzie ich więcej:)
Użyłam prawdziwego medium ( nie mylić z jakąś wróżką ) do świec.
Aż mi się rolowało na palcach, haha.
Użyłam także mnóstwo brokatu, bo jak wiadomo, śnieg się skrzy i mieni.

Pracę zgłaszam na wyzwanie TUTAJ







 


Troszkę poszalałam.

Życzę miłego wieczoru,
Art Soul.

5 komentarzy:

  1. sie rozpedziła! normalnie jak pendolino ;-D

    a ja medium nie używam, mnie to tego "wywoływania duchów" wystarcza gorąca łyżeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Cudna dekoracja świątecznego stołu! Dziękujemy za udział w wyzwaniu FF:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te świeczki! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń