sobota, 26 lipca 2014

Z chatką :)

Witajcie!
Bardzo się za robieniem prac i za Wami stęskniłam :)
Mimo mojej długiej nieobecności chcę Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście i zaglądacie do mnie!!!
Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję :)

Nie wiem jakim cudem poznikały mi z bloga niektóre zdjęcia ( łącznie z moim, haha) , ale myślę, że w najbliższym czasie to ogarnę.

Dzisiaj mam dla Was oczywiście boxa, haha.
Dość niezwykłego, ale bardzo mi się podoba.
Z okazji imienin.
Dla osoby, która zmieniła kraj po raz trzeci:)
Miało być ładnie, ale z elementem z każdego kraju, z którym Natalia ma wspomnienia .
Ja postawiłam na flagi :)
I oto co mi wyszło:


Użyłam kolekcji papierów The ScrapCake i chatki, którą możecie zakupić TUTAJ.




Na dachu przykleiłam kawałki okien, a dokładnie wyjęte "szyby" :)
Żeby było ciekawiej i żeby przykryć zgięcie dachu.




Bardzo dziękuję sklepowi Kreateria za zaufanie :)

Na szczęście kolejne prace czekają już na mnie!
Część nawet zaczęłam, haha.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Art Soul.

3 komentarze: