środa, 14 maja 2014

Dla Dominika :)

Witajcie :)

Karteczka z okazji narodzin chłopca:)
Inna forma niż zwykle, co mnie bardzo cieszy!
Wewnątrz kartka na wpisanie życzeń.





Pewnie zastanawiacie się, skąd pomysł na takie kolory?
Otóż dlatego, że jest to tradycyjny kolor dla nowo narodzonego chłopca w ....Chinach!
Stąd na karteczce chińskie znaki, które oznaczają imię chłopca.
A ponieważ Dominik urodził się w roku Konia, pojawiła się taka grafika:)
Obowiązkowo każdy Chińczyk musi posiadać swój znak w domu-na szczęście:)
Za stempelek serdecznie dziękuję Alice Creations!!!!

Poczytałam na ten temat i wiele się dowiedziałam:)
Człowiek całe życie się uczy:)

Życzę miłego dnia:)

ArtSoul.


13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł:) A stare chińskie przysłowie mówi "na naukę nigdy nie jest za późno";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze sobie to po chińsku napisać, hahaha. Pierwsze kroki już zrobiłam Dzięki, Karola :)

      Usuń
  2. Świetna karteczka! Nie dość, że Ci rewelacyjnie wyszła to jeszcze ile się nauczyłaś o tradycjach i obyczajach panujących w Chinach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to prawda:) Ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś swoją wiedzę wykorzystam :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Super. Jak widać - człowiek cały czas się uczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i to jest najlepsze! Móc się uczyć, a przede wszystkim chcieć! Dziękuję:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czasem mogę ja Ciebie, hahaha. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Wyszło super.
    Ta góra karteczki to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, ależ Ty pędzisz dziewczyno...i jeszcze filozofie wschodu znasz:)

    OdpowiedzUsuń