sobota, 25 stycznia 2014

Praca Nr 20 - Szkicownik z sową:)

Witajcie, 
przede mną kolejne pół roku bez pracy:(((
Zostałam wyłączona z ruchu.

Dzisiaj coś nieco innego i prośba o radę do Was.
Otóż, mam pytanie.
Z czego robicie karton na albumy A4?
Ja użyłam brystolu, ale jest zdecydowanie zbyt miękki i nawet po podklejeniu spodu uzyskałam niewielki efekt polepszający.

Moja dzisiejsza praca to szkicownik.
Sowa musiała być obowiązkowo!
Dla koleżanki mojej starszej córki.
Na urodziny:)




Jak widzicie tym razem użyłam także narożników.
Podobno włoskich.
Kremowy papier spryskałam mgiełką i uzyskałam lekko fioletowy odcień.
Sowę i boczne paski wycięłam z papieru Rapakivi.

Pracę zgłaszam do wyzwania w Diabelskim młynie.
A szczegóły TUTAJ.



Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam serdecznie:)

P. S. Jak myślicie, czy użycie kartonu na okładki będzie dobrym pomysłem?


5 komentarzy:

  1. Ładna praca - na pewno obdarowana będzie bardzo zadowolona :) A sówka świetna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zrobiłaś notesik :) A odpowiedź na Twoje pytanie to nie robimy :)
    A cóż się stało jakaś choroba ? :( Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szkicownik! Świetnie poradziłaś sobie z rogami! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń