poniedziałek, 11 listopada 2013

Dzień warsztatowy z bombkami:)

Witajcie!
We czwartek 07. 11. zabrałam nie tylko moje dzieci na pokaz craftowy do sklepu
Manualnie we Wrocławiu.
Uczyłyśmy się, jak zrobić bombkę akrylową.
A, że to był tylko pokaz a nie warsztaty, dziewczyny się troszkę nudziły.
Obiecałam więc, że zrobię z nimi w domu coś podobnego.
Sobota była naszym dniem warsztatowym:)
Mimo, z pozoru nieuważnego przyglądania się pracy p. Kasi, zapamiętały idealnie, krok po kroku wykonywane czynności.
Byłam wręcz zaskoczona.

Moja córka i jej koleżanka wzięły się do pracy z ochotą i zapałem.
Mają dopiero po 11 lat:)
Aż miło było patrzeć jak skupiają się na przyklejaniu papieru ryżowego. 
Potem trudniejsze okazało się przyklejenie obrazka.
Ale i z tym świetnie sobie panny poradziły.
Ozdabianie pastą śniegową tyłu nie było już trudnością,
I wyszło im takie coś...

Praca mojej Karoliny z laską wąchającą pachę:)
A może z migreną? Kto wie...



Śliczna bombka zamknięta i ozdobiona na brzegu perełkami w płynie.

Praca niezamknięta ( zostawiona do wyschnięcia) Oli.


Wewnątrz pasta śniegowa i perełki w płynie.
Jak widzicie suszy się jeszcze na suszarce:)

A teraz moja bombka, a co...
Użyłam papieru ryżowego i serwetki. 
Do środka dałam zielone mikrokulki, pastę śniegową, brokat i perełki w płynie.
Cały tył pomalowany został pastą śniegową.
Bombkę zgłaszam na 1 wyzwanie w Świecie Artysty.







Jak widzicie każda bombka jest inna, ale zadowolenie z pracy takie samo.

Życzę miłego dnia.
ArtSoul.


10 komentarzy:

  1. Piękne, świetne wykonanie...i pomysł rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bawiłyśmy się bardzo dobrze. Planujemy powtórkę w większym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne bombki. :)
    Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne!! Zdolne jesteście :))
    Ciasteczkowy Potwór jest do kupienia :)) Serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy!!!! Dziewczyny są bardzo szczęśliwe i podbudowane czytając te wszystkie miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Ogromne brawa dla dziewczynek.
    A Tobie dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń