niedziela, 3 listopada 2013

Choinka.

Witajcie,
oczywiście odwiedziłam wczorajszy Kwiat Dolnośląski i ilość zakupów była duża.
Na szczęście nie było tak, że kto późno przychodzi, ten sam sobie szkodzi, chociaż świątecznych bajerów 
było już baaardzo mało.
Ale może to dobrze, bo wydałabym o wiele więcej pieniędzy.
Za to skorzystałam z oferty firmy Rapakivi i zakupiłam dużo papierów w promocji. 
Po 1 zł. Duże arkusze:)))))

Dzisiaj znowu świątecznie. 
Z choinką z piórek:)







Stempel pożyczony z tego bloga.

Życzę miłej niedzieli,
ArtSoul.

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna choinka w takim wydaniu piórkowym! :) Oj ale Ci dobrze - podotykałaś sobie wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo, i kupiłam troszkę:) A ile obejrzałam... Sama radość chociaż wpadłam przed 16 a do tej godziny można było zrobić zakupy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na piórkową choinkę. Kartka wyszła ciekawie i radośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka, jak same święta! Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń