poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ostatnie podejście :)


Witam Was, moi Mili.
Dzisiaj pokażę Wam kolejną moją pracę wykonaną na wyzwanie Scrapujących Polek.
Jest to moje ostatnie podejście do wyzwania sierpniowego pt. jeden papier.
Ostatnio dałam ciała i umieściłam na kartce ramkę z innego papieru i odpadłam :)))
Moja kartka wygląda tak:




Wszystkie warstwy są oddzielone flizeliną w kolorze zielonym.
Tutaj wygląda ona na zgniłą zieleń, ale tak naprawdę jest bardziej żywa.  Nie mogłam się jednak powstrzymać, żeby Wam jej nie pokazać, stąd takie zdjęcia:)
Jest już opcja dzienna.
Papier, którego użyłam tym razem jest, a raczej był, uroczy a teraz jest fajna kartka. 
Najtrudniej jednak było wykonać rozetkę i chociaż wykonywałam ją po raz pierwszy, to jednak mi się udała.
                                                    Z boku kartka wygląda następująco:








Wersja leżąca:




A teraz przedstawię Wam cudny kwiatek, który sama wykonałam :
:




I jeszcze środek :



A tutaj umieszczam informację o wyzwaniu :




Pozdrawiam wszystkich serdecznie:))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz