piątek, 16 sierpnia 2013

kropeczki...

Witajcie:)
Jak zapewne niektórzy z Was przeczytali w poprzednim poście, nie powinnam długo siedzieć, a co za tym idzie także nic robić.
Ale, że moja natura lubi się buntować i nie może w miejscu usiedzieć, postanowiłam coś wydziergać.
Prawdę powiedziawszy aż mnie nosiło, ale musiałam być ostrożna, bo krzyczą na mnie w domu okropnie...
I tak postanowiłam zrobić karteczkę na 33 urodziny w kropeczki.
W ten prosty sposób skorzystam i zgłoszę kartkę na wyzwanie ogłoszone przez scrapgang pt. Koła, kółka i kółeczka, a także przez ScrapAndMe Bez wykrojników.
Wykorzystałam papier w kropki - biały i czarny. 
Całość ozdobiłam perełkami w płynie, koralikami i bukiecikiem kwiatów.
Oj, no i dołożyłam moją najnowszą zdobycz - rameczkę. Piękną:)
Najpierw dam zdjęcia cyfry 33 zrobionej koralikami...
Może niezbyt symetryczna, ale delikatna.




Teraz zdjęcie bukietu kwiatów ułożonego na serwetce ( okrągłej ).




Żeby nie było, na serwetkę również przykleiłam ozdobne kółko w kropki.

A całość wygląda o tak:



Coś mi się wydaje, że zdjęcie jest mało ostre, ale trudno... kartki już nie mam.

A teraz informacja o wyzwaniu:


Szczegóły mojej pracy:
papier w groszki ( biały i czarny),
koraliki,
okrągła serwetka,
kółko na serwetce,
makówka ( też okrągła ),
perełki w płynie.




Właściwie wczoraj miałam baaardzo ciężki dzień i miało być na smutno, ale nie wyszło.
I chyba dobrze!

1 komentarz: