wtorek, 13 sierpnia 2013

Kolejny.... ślub:)

Witam wszystkich serdecznie!
Tym razem pokażę Wam kartkę, którą wydziergałam już ponad tydzień temu, ale ze względu na stan zdrowia nie mogłam udostępnić wcześniej...
Wróciłam już ze szpitala i mogę troszkę nadrobić zaległości:)
Zdjęcia robiła moja córka, więc nie wiem jak wyszły.



Kartka miała wewnątrz kopertę na pieniądze, stąd tasiemka która tutaj cudownie fruwa...
Całość była schowana do pudełka, które wyglądało tak:


I tak jak napisałam na początku, zdjęcia zrobiła moja córka. No cóż wyszły jak wyszły, nie jest tragicznie, chyba, prawda?

Od razu napiszę, że nie będę mogła teraz tak często pisać , bo po operacji kręgosłupa nie wolno mi zbyt długo siedzieć, ale postaram się nie ociągać z postami :)
Tym bardziej, że jest to moje ulubione zajęcie:)))
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz