piątek, 2 sierpnia 2013

Kolejny ślub...tym razem fiolet

Witam Was wszystkich:)
W dniu dzisiejszym pokażę Wam pudełko o wymiarach 10 x 10 x 10 cm.
Zrobione na okoliczność ślubu.. 
Tym razem użyłam fioletowej kolorystyki, ale z jakiej firmy jest ten papier nie jestem w stanie Wam napisać, gdyż sama nie wiem. W każdym razie zakupiłam go w sklepie Kreateria. 
Jedziemy po kolei ze zdjęciami....
Najpierw wieczko. Ozdobione bardzo zwyczajnie, bez kwiatów i innych szaleństw:)





Tak się właśnie zastanawiam, dlaczego zawsze zaczynam od wieczka?
Teraz pokażę Wam środek:) Nie jest taki zwyczajny:




Jak sobie czasem coś wymyślę, to szkoda gadać!  Nie raz już byłam zła sama na siebie. A, że należę do osób upartych, to zwykle swoje pomysły realizuję :)
Ptaszki bokiem :



Ptaszki zostały posypane brokatem, dlatego tak im się główki świecą. 
Kolej na boki...
Kieszonka:


Bardzo skromna, ale o to mi chodziło. 
I druga strona:



Może kiedyś nauczę się przesyłać wybrane przeze mnie zdjęcia na raz,  żeby było szybciej.
Ale póki co męczę się pojedynczo. 
No dobra, pokażę teraz widok całości z góry:


I, na koniec, pudełko po zamknięciu -


Niestety zdjęcia nie wyszły mi zbyt soczyste, ale uwierzcie mi na słowo - ten fiolet jest bardziej fioletowy :)
Baaaardzo ładny.

Pozdrawiam:)


2 komentarze: