wtorek, 16 lipca 2013

Ślub w różu...

Witam,
w dniu dzisiejszym chcę Wam pokazać kartkę zrobioną na ślub koleżanki brata.
Długo się zastanawiałam, co ma być na kartce ( bo to miała być kartka i to duża) i jakoś tak mi wyszło, że zrobiłam dwa ptaszki.
Nie powiem, nie było łatwo zapełnić kartkę o wymiarach zeszytu A5. Jednak się udało:)
Użyłam papieru UHK Gallery, oczywiście różowego.
 Całość, po dodaniu kwiatka z Papermanii w kilku kolorach, który przebiłam brutalnie perłowym ćwiekiem ( otrzymanym od p. Kasi ze sklepu manualnie.pl ), wyglądała w ten oto sposób...


Żeby ptaszkom nie było tak bardzo smutno, jednemu dodałam tiulowy, różowy welon, a drugi otrzymał ode mnie cylinder i muszkę..Dzięki temu przynajmniej jak na dłoni widać, który ptaszek jaką ma płeć, prawda?Może ktoś zechce skomentować moją , niekiedy bardzo ciężką, ale uwielbianą przeze mnie pracę....?
Pozdrawiam serdecznie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz