piątek, 14 czerwca 2013

Trudny początek




Witam wszystkich serdecznie!
To mój początek, jeśli chodzi o blogowanie, ale zostałam zmuszona przez moje dzieci. Założyłam więc bloga i teraz muszę coś do Was napisać. 
Jestem z moich prac ogólnie, choć nie zawsze zadowolona ( na szczęście dla ludzi, dla których tworzę są one piękne), mogę się nimi pochwalić.
 W dobieraniu dodatków i innych szczegółów pomagają mi córki, one też są moimi pierwszymi, chociaż nie zawsze łagodnymi cenzorami. Zaprawiły mnie w nieprzychylnych komentarzach.

To by było na tyle, jeśli chodzi o trudne początki w pisaniu.
Zapraszam do oglądania moich prac!
Zamówienia można składać drogą mailową na adres
m.dmytrowicz@gmail.com.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.
                                                    

                                                              ArtSoul.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz